Veelgestelde vragen
Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is geplaatst?
Na het afronden van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met het overzicht van je bestelling en het bestelnummer.
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Wij accepteren: Apple Pay, Bancontact, Mastercard, Visa, PayPal, Google Pay en American Express (Amex).
Is het veilig om online te betalen?
Ja, onze betaalomgeving is beveiligd met SSL-encryptie en voldoet aan de hoogste veiligheidseisen.
Wat is de verzendtijd van mijn bestelling?
Vandaag besteld = volgende werkdag verzonden!
- België: 2–4 werkdagen
- Nederland: 3–5 werkdagen
Levertijden zijn indicatief. Vertragingen kunnen voorkomen bij drukte, feestdagen of door externe vervoerders.
Als je bestelling een pre-order bevat, wordt de gehele bestelling verzonden als de pre-order binnen is. Wil je de andere items eerder ontvangen? Plaats dan een losse bestelling.
Voor meer informatie verwijzen we graag naar ons verzendbeleid.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Retouren dienen altijd eerst aangemeld te worden. Zonder aanmelding worden retourzendingen niet geaccepteerd.
Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@olyviamode.be met:
- Je ordernummer
- De reden van retour
Na controle van je aanvraag ontvang je van ons de retourinstructies.
Let op:
- Retouraanvragen buiten de termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling worden niet geaccepteerd.
- Sales items kunnen niet geretourneerd worden.
- Retourzendingen zonder aanmelding of goedkeuring worden niet in behandeling genomen.
Binnen hoeveel dagen heb ik mijn geld na een retour terug?
Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via info@olyviamode.be als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.